۱۳۸۹ دی ۱۴, سه‌شنبه

بیا با کارکردن در نتورک پول دار شویم. (2)


در پست قبلی گفتم، که یکی از دوستان و همکارانم مرا دعوت کرد، تا در یک نتورک مارکتینگ (اصطلاحی که او بکار می برد.) با آنها کار کنم، تا پول خوبی بدست آورم.

آقای ف. به عنوان مشاور شرکت پالینور، گفت: «کمپنی ما در سه عرصه سرگرمی ها، بازی ها و فلزات گرانبها فعالیت دارد.

هرکس می تواند در کمپنی ما سرمایه گذاری کند. سرمایه اولیه باید کم از کم یک هزار دالر آمریکایی باشد. به هر سرمایه گذار 3.5 درصد سود در ماه داده می شود. کمپنی ما یک آفر خوب برای افغانستان دارد، تا آخر دسامبر 2010هرکسی از افغانستان در کمپنی ما سرمایه گذاری کند، 7 درصد در ماه سود دریافت خواهد کرد و این مخصوص افغانستان است. شما هم فقط تا فردا وقت دارد تا از این آفر استفاد کنید.

با پرداخت 1000 دالر شما صاحب یک جایگاه در سایت ما می شوید. و به شما 1000 ایپوینت معادل هزار دالر تعلق می گیرد. کمپنی ما در درآمدزایی از روش باینری استفاده می کند. یعنی شما بعد از عضویت می توانید دو نفر را دعوت کنید تا در کمپنی ما سرمایه گذاری کند. و آنها هم هر کدام باید دو نفر دعوت کنند. در صورتیکه در آخر هر نیمه ماه تعادل 3000 دالر را در راست و چپ خود برقرار کنید، به ازای هر تعادل سه هزاری در راست و چپ، 200 دالر به شما کمیشن تعلق می گیرد. به این ترتیب شما با سرمایه اندک می تواند در آمدی زیادی داشته باشید، یعنی هرچه افراد بیشتری در زیر مجموعه شما دعوت شود، شما پول بیشتری پیدا می کنید. کسانی در کمپنی هستند که ماه 40000 هزار دالر عاید دارند

وی اضافه کرد، که کمپنی ما در سراسر دنیا بیش از یک میلیون عضو دارد. در افغانستان در دشت برچی ما حدود سه صد عضو داریم. از افغانستان کمپنی ما تنها کمی زیادتر از یک میلیون دالر سرمایه گذاری داشته است. ما و عراق هم زمان شروع کردیم و عراقی ها حالا بیش از هفده میلیون در پالینور سرمایه گذاری کرده اند.

همچنین او گفت، که ما به حدود 10000 هزار نفر در دشت برچی مشوره داده ایم و تنها 300 نفر به شبکه ما پیوسته است. بعضی ها بعد از مشورده دادن وقت می خواهند تا در مورد عضویت شان فکر کنند. من به آنها می گویم شما به اندازه من در مورد این کمپنی نمی دانید پس من به جای شما فکر کرده ام شما فقط به این شبکه بپیوندید.

آقای ف. گفت: «در نتورک مارکتینگ، سطح تحصیلات مهم نیست، این شما نیستید که کار می کنید، این پول شماست، که کار می کند. من خودم تا صنف چهارم در ایران خوانده ام.» از صحبتهای وی نیز معلوم دار بود، که آدم تحصیل کرده ای نیست و در مورد شرکت پالینور و کارهای آن معلومات دقیقی ندارد.

این جلسه مشورتی حدود سه ساعت طول کشید و من متقاعد به عضویت در این شبکه نشده بودم. و با هم خدا حافظی کردیم.

ادامه دارد.

۱ نظر:

محمد ظاهر نظری گفت...

محسنی صاحب داستان را با علاقه توصیف کردی، کمی نگران شدم که شما هم خام شده ای و داری تبلیغ می کنی، با توجه به زیرکی که در تو سراغ داشتم بعید می دانستم که کسی محسنی را با این حرف ها خام کند اما خدا را شکر در پایان خواندم که متقاعد نشدی، اما فکر می کنم بهتر است ادامه داستان را زودتر بنویسی، احتمالن افشاگری کنی که خود این نوشتار ات دوستانی دیگر را به دام نیندازد.
با احترام