۱۳۸۹ دی ۱۲, یکشنبه

بیا با کارکردن در نتورک پول دار شویم.

روز چهار شنبه هفته گذشته آقای ع.م. یکی از دوستان و همکارانم، به من گفت: «تا کی، منتظر سر ماه باشیم، تا پول معاش بخور و نمیر را بگیریم. من و چند تا از دوستانم، یک کمپنی نتورک داریم، که از این طریق می توان پول زیادی پیدا کرد و به تمام ورؤیاها رسید. کسانی هستند، که دراین کمپنی ماه 40,000 هزار دلار درآمد دارند. اگر علاقه داری تو هم بیا»
او اصرار داشت، که من وارد این کار شوم. من هم قبلاً در مورد گلدکویست مطالبی شنیده بودم و احساس کردم این کار هم مثل همان باشد، از روی کنجکاوی وعده گذاشتیم، که روز پنجشنبه در این مورد باهم صحبت کنیم. او گفت روز پنجشنه مشاور شرکت را خانه خود دعوت می کند تا دراین مورد به من مشوره دهد.
روز پنج شنبه به خانه آقای ع. رفتم، جوانی آمد و آقای ع. او را استاد ف. مشاور کمپنی معرفی کرد.
ابتدا یک کلیپ ویدیوئی را نشان دادند، که یک آمریکای جاچانی تبار به نام رابرت کیوساکی، کتابی به نام «پدر پول دار و پدر فقیر» نوشته بود. و می گفت پدر فقیرم می گفت، سعی کن درس بخوانی و یک شغل خوب و پردرآمد پیــداکنی و پدر ثروتمندم می گفت، تو لازم نیست کار کنی، سعی کن پولت کار کند. کیوساکی انسانها را به چهار دسته کارمند، خویش کارفرما، تاجر و سرمایه گذار تقسیم کرد. این ویدیو به لهجه ایرانی ترجمه شده بود. در پایان ویدیو گفته می شود، که معلومات بیشتر را از کسی دریافت کنید، که این ویدیو را در اختیار شما قرار داده است.
بعد از نمایش ویدیو آقای ف. گفت: «کمپنی ما یک کمپنی بزرگ و بین المللی است، که در آمریکا، ایران، عراق، اروپا، افغانستان و ... فعالیت دارد. هدف کمپنی این است، که ما جز سرمایه گذاران باشیم، نه کارمندان و کارگران و این کار را با سرمایه کوچک یک هزار دالری آغاز می کنیم. نام کمپنی ما Palinure (پالینور) است که به صورت نتورک مارکتینگ کار می کند. در این کمپنی می توانی تا ماه چهل هزار دالار عاید داشته باشی.
روش کار ما به این صورت است، که ...
ادامه دارد.
آیا شما در مورد فعالیت کمپنی پالینور در افغانستان معلومات دارید؟ با ما شریک سازید.

۳ نظر:

bozkurt گفت...

http://www.mypersianforum.ir/showthread.php?t=76848&page=85

bozkurt گفت...

http://030b604.netsolhost.com/

ناشناس گفت...

man chand ruz pish dar akhbar raies e in sherkat ra didam ke dastgir shode bud!

bishtar mikhahi beduni mail bezan

great.reza@gmail.com