۱۳۸۹ دی ۲۱, سه‌شنبه

تلویزیون سبا پرده داری کرد.

(تصویر خانم مارتا و لیونل مسی هنگام دریافت جایزه بهترین بازیکن فوتبال دنیا)

دیشب به طور اتفاقی حدود ساعت یازده چینلهای تلویزیونی را تبدیل می کردم، که تلویزیون سبا اهدای جایزه به بهترین بازیکن فوتبال جهان را به صورت زنده پخش می کرد. بسیار خوشحال شدم، که هم زمان با میلیونها انسان در سراسر جهان این رخداد مهم عرصه فوتبال را تماشا می کنم. و در دل از تلویزیون سبا تشکری کردم.

اما به زودی این پخش زنده اعصاب بیندده­ها را خراب کرد، زیرا هر بار که تصویر گرداننده زن مراسم پخش می شد، تلویزیون سبا پرده ای از لوگوی خود را نشان می داد.

هنگام اعطای جایزه بهترین بازیکن زن هم تلویزیون سبا روی تلویزین خود پرده کشید و بینندگان افغان را از تماشای چهره خانم مارتا محروم کرد. گرداننده برنامه دایماً می گفت "ما تصویر را می بینیم اما شما نمی بینید. این برای پنجمین بار است، که مارتای برازیلی جایزه بهترین بازیکن زن را از آن خود می کند و مانند همیشه هنگام دریافت جایزه گریه می کند." و ما تنها لوگوی تلویزیون سبا را می دیدم و گزارش تلویزیونی تبدیل به گزارش رادیویی شده بود.

من نمی دانم تصویر خانم مارتا و گرداننده زن این مراسم چقدر بد حجاب بوده است، که تلویزیون سبا مجبور به پرده کشیدن بالای تصویر آنان شده است.

آیا تصویر خانم مارتا بی حجاب تر از رقصهای زنان است، که تلویزیون سبا پخش می کند؟ مانند کلیپ های نانسی اجرم و ...

البته همانطوری که انتظار می رفت، جایزه بهترین بازیکن فوتبال در عرصه مردان را لیونل مسی آرژانتاینی تصاحب کرد.

هیچ نظری موجود نیست: