۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۲, پنجشنبه

پشیمانی از شادی در مرگ بن لادن




«من تمام پولی را که از راه فروش "تی شرتهای اسامه مرد" بدست آورده ام، مسترد می کنم. جشن گرفتن مرگ یک انسان -هرکسی که باشد- از نظر من کاری خراب و بد است» این جمله را موریس هری، دانشجوی 23 ساله رشته تجارت دانشگاه نیورک گفته است.


هری وقتی شنید، اسامه مرده است، بلافاصله یک ویب سایت طراحی کرد و تی شرتهایی با مارک اسامه مرد را آن لاین به فروش رساند. او در کمتر از دو روز بیشتر از 120 هزار دلار آمریکای سود بدست آورد. او در ویب سایت پیام مانده بود، که با خریدن این
نوع تی شرت مرگ اسامه را جشن بگیرید.


اما چند روز بعد او از این کار خود پشیمان شد و دیگر این نوع تی شرت را نفروخت و در بالای سایت خود نوشت "فروخته شد؛ Sold out". همچنین او گفت: «من فکر می کنم، این راه صحیح پول پیداکردن نیست. من نمی خواهم با هزینه کردن دیگر انسانها موفقیتهایم را بدست بیاورم».

۲ نظر:

ناشناس گفت...

به بنی آدم امید وار شدم. هنوز امیدی از این موجود هست. صرف نظر از اینکه اسامه چگونه آدم بود.

ناشناس گفت...

فکرمیکنم ترسیده