۱۳۸۹ تیر ۲, چهارشنبه

یک حرکت خوب از معارف

نهادی که من در آن کار می کنم، یک کارگاه آموزشی سه روزه برای معلمین شهر کابل در ماه جوزای 1389 پلان کرده بود.
رییس معارف شهر کابل با برگزاری این کارگاه در وقت تدریسی مخالفت کرد. وی گفت من نمی توانم، حتی یک ساعت شاگردان را بدون معلم بگذارم. شما می توانید در خارج از وقت تدریسی معلمان را به کارگاه آموزشی دعوت کنید.
خواستیم این کارگاه را در ولایت پنجشیر برای معلمین برگزار کنیم، که رییس معارف ولایت پنجشیر نیز با عین استدلال با برگزاری این کارگاه مخالت کرد.
از اینکه کارگاه ما برگزار نشد و از پلان پس ماندیم، بسیار ناراحت شدم. اما از اینکه مسؤولین معارف کشور در برابر شاگردان احساس مسؤولیت کردند، بسیار خوشحال شدم.

۱ نظر:

حسين گفت...

شما از اينكه با دو مورد برگزاري وركشاب شما در وقت رسمي مخالت شده است خوش مي باشيد كه معلمين به وقت شاگردان بها ء ميدهد ، اما معلوم نيست كه دليل مخالفت با برگزاري وركشاب وقت شاگردان باشد چون من به دفعات ملاحظه نموده ام كه در اوقات رسمي معلم صاحبان در درس خود حاضر نبوده اند بناء پيشنهاد مي شود علت را در جاي ديگر جستجو كنيد .
يكي از رفقاي شما